Tuesday, March 10, 2015

FOTOGRAFI PERKAHWINAN

Tajuk : Fotografi Perkahwinan
Tajuk : Fotografi Perkahwinan
Fotografi perkahwinan merupakan profesion yang menjanjikan keuntungan yang agak lumayan tanpa mengira sama ada ia dipotretkan oleh fotografer profesional yang memiliki kamera DSLR yang canggih mahupun bagi fotografer pemula. OIeh itu, buku ini harus dimiliki oleh sesiapa sahaja yang ingin terjun ke dunia fotografi perkahwinan khususnya dengan mudah. Di dalam buku ini, anda akan mempelajari pelbagai cara untuk:


Mengenali konsep fotografi perkahwinan, cara menentukan harga, pakej-pakej pilihan, memilih kelengkapan fotografi seperti kamera, lensa dan sebagainya serta mengenali cabaran-cabaran yang bakal dialami oleh seorang fotografer
perkahwinan.

Mengenali lensa-lensa yang diperlukan sewaktu sesi pemotretan serta memahami teknik-teknik komposisi seperti keseimbangan, frame, story telling dan sebagainya. Selain itu, buku ini turut dilengkapi beranika gaya (pose) pasangan pengantin sewaktu teknik pemotretan.
Namun yang paling menarik, anda yang belum pernah memasuki dunia
fotografi perkahwinan turut akan mengetahui cara untuk menghasilkan foto-foto perkahwinan yang disenangi oleh pasangan pengantin.

Siti Nur Akma & Yusuf Muhd (Author) 
ISBN : 9789670585475 
Pages : 96 
Publisher : Synergy Media 
Book Size : 6” x 9” 
Text Printing : 4 Color 
Price:RM 16.90 Price Now:RM 16.90

0 comments:

Post a Comment