Tuesday, March 10, 2015

PANDUAN FOTOGRAFI UNTUK SEMUA

Panduan Fotografi untuk Semua
Panduan Fotografi untuk Semua
Bagaimanakah ingin melaksanakan sesi fotografi makanan dengan bajet yang rendah, masa yang singkat dan alat sederhana namun memberikan hasil yang baik dengan menggunakan kamera poket mahupun DSLR. Buku ini dapat memberikan jawapannya! Disediakan lengkap bermula dari asas digital fotografi, paparan cahaya, bermain dengan DoF dan fokus, sudut dan komposisi, edible foodstyling, pengenalan alat dan props, sehingga cara kerja sesi pemotretan. Tidak ketinggalan juga disediakan 40 contoh foto makanan dengan instruksi dan diagram lengkap. 


Semua penjelasan dalam buku ini berdasarkan pada pengalaman penulis sebagai jurugambar makanan dan pengajar. Disediakan dalam bahasa yang mudah, sederhana namun tetap mantap dan komprehensif. Seperti judulnya, buku ini boleh digunakan bagi penggemar atau profesional, mereka yang baru ingin menceburi atau yang sudah 
berpengalaman menggunakan kamera DSLR. Buku ini akan memberikan banyak tip dan panduan serta dapat menambahkan pengetahuan anda. Ringkasnya, buku ini wajib dimiliki!

Zakuan Rizal (Author) 
ISBN : 9789670585499 
Pages : 176 
Publisher : Synergy Media 
Book Size : 6” x 9” 
Text Printing : 1 Color 
Price:RM 21.90 Price Now:RM 21.90

0 comments:

Post a Comment