Tuesday, March 10, 2015

TATACARA JAHITAN GAUN SI MANJA

Tatacara Jahitan Gaun Si Manja
Tatacara Jahitan Gaun Si Manja
Kemahiran dalam jahitan merupakan sesuatu yang berguna kepada anda. ini kerana anda akan dapat menjahit baju anda sendiri, baju anak-anak anda dan mungkin boleh dijadikan perniagaan dengan mengambil upah menjahit. Tetapi apa yang menarik adalah anda mampu mereka dan mencipta baju untuk diri dan anak-anak anda sendiri. Menarik bukan?


Buku Tatacara Jahitan Gaun untuk Si Manja sangat berguna kepada anda kerana dilengkapi dengan gambar dan langkah demi langkah teknik menjahit dan petunjuk yang jelas sehingga mudah untuk diikut. Ia juga sesuai untuk mereka yang baharu ingin bermula dalam jahitan. Jadikan buku ini sebagai ‘teman’ dan sumber inspirasi anda dalam mencipta baju-baju koleksi peribadi. Model, warna dan corak kain serta ukuran juga boleh disesuaikan mengikut keinginan anda. tentu ia dapat memberikan kebanggaan tersendiri.


Jadi luangkan masa anda untuk membaca dan memahami isi kandungan buku ini. Ia boleh dijadikan panduan kepada anda yang baharu ingin bermula dan belajar untuk menjahit.

ISBN : 9789673716906 
Pages : 72 
Publisher : Synergy Media 
Book Size : 7.5” x 10” 
Text Printing:4 Color 
Author : Tatiana Vidi 
Price:RM 18.90 Price Now:RM 17.00

0 comments:

Post a Comment