Tuesday, March 10, 2015

TATACARA JAHITAN BLAUS YANG MENAWAN

Tatacara Jahitan Blaus yang Menawan
Tatacara Jahitan Blaus yang Menawan
Blaus merupakan pakaian wanita yang semakin digilai kini. Fesyen ini menampilkan gaya wanita yang tampak bergaya dan simpel. Ia sesuai dipakai oleh setiap wanita tidak mengira ketinggian atau bentuk badan. Ia tetap kelihatan menarik dan bergaya.


Blaus juga sesuai dipakai untuk ke pejabat. Penampilannya biasa tetapi kemas dan menarik. Buku Tatacara Jahitan Blaus yang Menawan mengupas rahsia di sebalik rekaan dan jahitan blaus. Di dalam buku ini menampilkan 12 corak blaus yang cantik dan menawan. Penuh dengan gaya terkini. Buku ini sesuai dijadikan rujukan dan inspirasi bagi sesiapa sahaja yang meminati seni jahitan dan yang baru ingin bermula. Setiap langkah disusun dengan teratur dan diterangkan dengan mudah untuk kemudahan pembaca. Antara kandungan yang terdapat di dalam buku ini ialah seperti blaus bunga, blaus kotak-kotak, blaus lengan lis dan banyak lagi. ia sudah pasti akan memberi manfaat yang berguna kepada anda.


Bagi anda yang meminati seni jahitan dan yang baru ingin belajar menjahit, buku ini sangat sesuai dijadikan panduan dan rujukan.

ISBN:9789673716890 
Pages :64 
Publisher : Synergy Media 
Book Size : 7.5” x 10” 
Text Printing : 4 Color 
Author : Tatiana Vidi 
Price:RM 17.90 Price Now:RM 16.10

0 comments:

Post a Comment